Veel gestelde vragen

We staan voor je klaar!

Heb je een vraag? Hier vind je antwoord op de meestgestelde vragen over onze boeketten, bezorging en service. Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons gerust een mailtje, we helpen je graag verder!

✉️ Voor algemene vragen: info@boeketjevandrosje.nl


📦 Voor vragen over een geplaatste bestelling: klantenservice@boeketjevandrosje.nl

Bestellen & bezorging

Tot hoe laat kan ik bestellen voor bezorging op dezelfde dag?

Op welke dagen bezorgen jullie?

Bezorgt Boeketje van Drosje ook in het op feestdagen?

Kan ik een bezorgdatum kiezen voor mijn bestelling?

Kan ik een voorkeurstijd aangeven voor de bezorging?

Hoe wordt mijn boeket bezorgd en ontvang ik een Track & Trace?

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is bij bezorging?

Bezorgen jullie op de Waddeneilanden?

Wat zijn de bezorgkosten?

Boeket & bloemen

Komt het boeket er precies zo uit te zien als op de foto op de website?

Kan ik zelf bloemen of kleuren kiezen voor het boeket?

Welke formaten boeketten bieden jullie aan, en wat zijn de prijzen?

Kan ik een kaartje toevoegen aan het boeket?

Kan ik ook extra cadeaus toevoegen aan mijn bestelling?

Annuleren, retour & klachten

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Kan ik mijn bestelling retourneren als ik niet tevreden ben?

Wat moet ik doen als er een fout of probleem is met mijn bestelling?

Betaling

Hoe kan ik betalen?

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?